כנסים וירידים תחת כיפת השמיים

מפיק כנס בקרוב? מקים יריד רב משתתפים? כך או כך ההתרגשות גדולה.
כנסים וירידים הם הפקות גדולות ומורכבות, ביחוד אם מדובר בקהל רב ומגוון.

מעל הכל – הקהל צריך להרגיש בנוח

ירידים רבים מתקיימים בחוץ, תחת כיפת השמיים, כאשר הקהל עובר בין הביתנים ומתעניין במוצרים ובשירותים השונים המוצעים. נוחות הקהל והמציגים נחוצה ביותר עבור הצלחת האירוע אחרת הקהל יצביע ברגליים ואיתו גם המציגים עצמם. 

איך משיגים את האפקט הרצוי?

בהתאם לכך, כאשר תערוכה מתקיימת בחוץ – ישנם שלושה קריטריונים לוגיסטיים שחשוב מאוד להביא בחשבון מצד ההפקה:

  • הקמת שער כניסה שקולע למטרה
    שער הכניסה חשוב שיהיה מעוצב באופן מתאים לתחום אשר בו עוסקת התערוכה, חשוב שיהיה מזמין ויצור אווירה טובה. יחד עם זאת עליו להיות מותאם לצורכי בידוק בטחוני, נוח למעבר ובטיחותי.
  • עיצוב ובניית ביתנים לתערוכות ולתצוגות
    הביתנים השונים בתערוכה בדרך כלל גם הם ניתנים להרכבה ופירוק, עליהם להיות יציבים, בטוחים, חסיני אש ומסוגלים להכיל כמות מספקת של אנשים. עיצוב ובניית ביתנים לתערוכות דורשת ידע ומקצועיות, אחרי ככלות הכול מדובר בבנייה מורכבת ובעלת לא מעט דרישות.
  • שיווק אפקטיבי של התערוכה 
    השיווק הוא חלק משמעותי בהקמת תערוכה, ויש לבצע אותו בצורה ייסודית ע"י בעלי מקצוע מובילים בתחום. שיווק נכון הוא אחד היסודות להצלחת התערוכה.

אנשי המקצוע מיומנים הם מפתח להצלחה

בין אם מדובר בתערוכה או אירוע גדול אחר, בניית שערים או ביתנים לירידים חייבת להעשות על ידי אנשי מקצוע. עיצוב מדויק של השער הנכון ליריד שלכם מתבצע לאחר שיחת איפיון מעמיקה ע"י צוות המומחים שלנו. לאחר מכן נעבור לשלב העיצוב, הסקיצות ולאחר מכן לשלב הבנייה בפועל, כמובן.

הצללות לאירועים שנערכים בחוץ הם לא רק אפשריים – אלא חובה

ברור כי אמצעי הצללה יעילים וממוקמים היטב הם חשובים מאוד בכל הקשור לאירועי חוץ – ובכללן ירידים. כאשר מדובר באירוע כמו תערוכה, אשר במסגרתה מטייל הקהל ועובר בין הביתנים השונים, אמצעי ההצללה נועדו לאפשר לקהל להתרכז בתצוגה באופן מלא, כמו גם לנוח מעט ולשתות משהו, או פשוט לתפוס מחסה מהשמש הקופחת.
בהתאם לכך, חשוב שהצללות לאירועים תהיינה אפקטיביות – ובמקביל לכך גם יציבות, קלות וניתנות להרכבה ופירוק במהירות.

נשמח לעמוד לרשותך!

"סמארט אנד לייט" היא החברה המובילה לעיצוב ובניית ביתנים, שערי כניסה לתערוכות ועוד – היא הכתובת עבורך להקמת ביתנים לתערוכה שלך, הצבת שערים ועוד שלל פתרונות לתערוכות. מעל 13 שנות ניסיון מוכח ומאות לקוחות מרוצים מציבים את סמארט אנד לייט בראש רשימת החברות המספקות ביתנים לאירועים. מומחיות ומקצועיות אלו אבני היסוד עליהם מושתת העבודה שלנו ותוכלו להתרשם משלל מכתבי התודה באתר.

  • בניית היריד בצורה נכונה
    האחידות, המרווחים והמעברים בין הביתנים מאפשרים תנועה זורמת ובלתי פוסקת של המבקרים.
    האחידות מונעת בלבול והמעברים הפתוחים מאפשרים לקהל להסתובב הלוך וחזור מבלי לעמוד בדרכם של מבקרים חדשים שמגיעים כל הזמן.
  • עיצוב ובניית ביתנים לתערוכות ולתצוגות
    הביתנים השונים חייבים להיות יציבים, בטוחים, מזמינים (מעניינים) ומסוגלים להכיל כמות מספקת של אנשים. עיצוב ובניית ביתנים לכנסים וירידים דורשת ידע ומקצועיות, אחרי ככלות הכול מדובר בבנייה מורכבת ובעלת לא מעט דרישות.
  • צל וזרימת אוויר
    אנחנו נמצאים איפה שטוב ונעים לנו.
    אירועי חוץ, במיוחד במדינתנו החמה, דורשים הצללה וזרימת אוויר ועל כן חשוב ביותר לתכנן מראש באילו חומרים להשתמש לצורך הצללה וכן כיצד נרצה לאוורר את היריד שלנו.