דוכני תערוכה לכנסים: מה צריך להיות בהם?

דוכני תצוגה  בכנסים לא מספקים את הידע הטהור של מה שאתם עוסקים בו. הם מספקים פתיחת צוהר חדש באותו תחום, המסתמכת בעיקרה על שבבי מידע היוצרים את הניצוץ הראשוני בקרב הקהל, הניצוץ שיביא את מבקרי התערוכה לדוכן התצוגה שלכם. כמובן שלא רק לקוחות פוטנציאלים יבקרו בדוכן שלכם, גם המומחים יגיעו מבלי שתבקשו. ריגול תעשייתי, או אפילו בדיקת רמתכם וביצועיכם בתחום נעשים בתערוכות חדשות לבקרים, ולכן חשוב שתמיד תיראו במיטבכם.

מסר גראפי בדוכני תצוגה

השלט המרכזי יהיה, כמובן, שם החברה והלוגו העסקי שלכם. הוא יוצב במקום בולט אך לוגו עצמו אינו מספיק. על מנת שהמבקרים בתערוכה יבינו מה אתם משווקים חשוב להדגיש משפט אחד קצר שמסביר במה החברה שלכם עוסקת, ומה השירותים והמוצרים שאתם מספקים שרלוונטים לתערוכה בה החלטתם להשתתף. המסרים בביתן צריכים לעניין את הלקוחות שלכם והם אינם בהכרח ידע טהור. שימוש בידע טהור לפרסומת עושות חברות הדרכות חזקות ומוכרות כמו ג'ון ברייס, אוניברסיטאות, חברות בע"מ ענקיות וידועות וכד'. עסק קטן ובינוני לא צריך, (גם אם הוא אכן יכול לעשות כן), לרשום שהוא מספק ידע טהור. במקום זאת, הוא צריך להדגיש מסרים שיביאו קהל,  שימשכו אותו מבחינה פעלתנית. למשל "כאן תלמד X ו- Y" אינו משפט טוב. לעומת "נמאס לך להסתמך על ספריות במחשוב-ענן? כאן תמצא את הפתרון" זה משפט מצוין, כי אז הלקוח מבין שהוא נחשף דרככם למוצר כמו ענן, ויכול אף לקבל מוצר אחסון טוב מכך אם יגיע אליכם.

עיצוב דוכן: תמונות בדוכני תצוגה

התמונות שיוצגו בדוכני התצוגה צריכות להיות בראש ובראשונה איכותיות ומעניינות. אם אתם מציגים מוצר פיזי בתערוכה, אין צורך לשים את תמונת המוצר גם בקירות הביתן. עדיף לרשום מסר שמסביר מדוע דווקא המכונה שלכם ומה היתרונות שלה. אם אתם מציגים בתערוכה שירותים, מומלץ לרכוש תמונה כללית , איכותית ויפה בבנק תמונות ולשתול אותה בביתן. זו כמובן חייבת להיות תמונה שמתארת בצורה הטובה ביותר את השירותים שאתם מספקים. הדבר החשוב ביותר הוא לקחת תמונה איכותית, לא תמונה מפוקסלת ובטח לא תמונה שלא תיצור עניין אצל המבקרים. גם אם התמונה שאתם מציגים היא הבייבי שלכם , פרויקט שעבדתם עליו ויש לכם ערך סנטימנטי אליו או מוצר שאתם מאוד אוהבים, קחו תמיד דעה נוספת ממעצב תערוכה שיודע מה עובד ומה לא. אם מטרת התערוכה שלכם היא לבלוט, הגרפיקה של הקירות שלכם בדוכן הם אלו שישיגו את המטרה, ולכן חשוב לשקול טוב מה המסר שאתם רוצים להעביר ומה האמצעי, במקרה זה התמונות, שיעבירו את המסר בצורה הטובה ביותר.

סרטונים וביצועים חיים

אלה לא אלמנטים שחובה לשים בכל דוכן לתערוכה, אבל עיבוי הדוכן ב- LEVEL הזה יכול בהחלט לסייע לכם למכור, להציג את עצמכם בצורה הטובה ביותר ולהיות אטרקטיביים. אם יש לכם סרטון שממחיש כיצד מוצר עובד, או סרטון תדמית קצר שמסביר בצורה המיטבית במה אתם עוסקים, סרטון יכול לעשות את העבודה. בין אם הקהל הגיע לביתן שלכם בעקבות הסרטון או שהוא כבר נמצא בדוכן והסרטון משך את תשומת ליבו לצפייה, אתם מבחינתכם השגתם את המטרה.

לעתים אנחנו ממליצים לשים סרטונים בביתן למוצרים גדולי שלא ניתן, או לא משתלם להביא לדוכן התצוגה. או לחילופין אם רוצים להראות כיצד מוצר מסוים עובד, והדרך הטובה ביותר להראות זאת היא בסרטון הדגמה.

לסיכום, הקפדה על מסר קצר, קולע וממוקד, שימוש בתמונות איכותיות ושימוש במסרים ויזואליים ודינמיים הם אלו שהופכים את דוכן התצוגה שלכם לדוכן מזמין שיענה את צרכי התצוגה שלכם בתערוכה.

מעוניינים לשמוע כיצד לעצב דוכן תצוגה שיכניס אליכם את הלקוחות הרלוונטים לביתן ? התקשרו 073-7579017