כניסות ממותגות: עיצוב כניסה לתערוכה כיד הדמיון

מתחם הכניסה לתערוכה אומרת הרבה מאוד לגבי תוכנה, באופן דומה לדלתות הכניסה המעטרות את פתחי הבתים. דלת כניסה לבית משדרת המון לגבי מה נמצא מאחוריה, ונחשבת למעין "כרטיס הביקור" של יושבי הבית. בדיוק כך יחשבו עליכם מבקרי התערוכה – האם התערוכה מעניינת? האם היא אטרקטיבית? האם היא IN  או OUT?

העוברים והשבים עשויים להסתקרן בזכות מתחם כניסה מעוצב, או פשוט להמשיך הלאה אם הכניסה לא תפסה את עיניהם. נרחיק לכת ונאמר שעיצוב כניסת מתחם התערוכה עשוי להשליך על הצלחתה.

זכרו, עיצוב כניסה ממותג ה"מדבר" בשפה של הלקוח: באופן הויזואלי, בצבע, בתכנון, ובכל אמצעי אפשרי הכניסה הממותגת יודעת לדבר אל הלקוח באופן מיידי. בערך כמו כריכה של ספר.
חשוב להעביר מסר ברור וחד – כניסה ממותגת מעבירה את המסר כבר בכניסה, בלי להמתין ובלי לייצר סימני שאלה. זהו בדיוק התחושה שאתם מארגני התערוכה, צריכים להעביר למבקרי התערוכה, וליישם זאת גם בביתנים עצמם בתכנים, בתפאורה ובאווירה.

תנסו להיזכר בכנס האחרון שהייתם בו. האם הייתה כניסה ממותגת ? שלט ברוכים הבאים עם שם התערוכה ? אולי שלט עם מפת התערוכה ושמות המציגים ? האם זה עזר לכם להתמצא בתערוכה ? ברור שכן. וזה גם גרם לכם להרגיש השקיעו בכם, שמדובר בתערוכה מושקעת, ובמארגני תערוכה שמכבדים את התערוכה שלהם. ואם הם השקיעו קצת מכספם על נראות הכניסה של התערוכה, כנראה שהתערוכה מוצלחת, כי היא גם רווחית. 

אנו בסמארט אנד לייט מעצבים ומתכננים תערוכות ותצוגות באופן מקצועי ואיכותי, ויודעים לתת למתחם הכניסה של התצוגה שלכם בדיוק מה שהיא צריכה – קסם שיווקי קצר וקולע. ואנחנו  יודעים להפוך את מתחם הכניסה לאטרקציה משל עצמה.

צוות סמארט אנד לייט מלווה אתכם בתהליך עיצוב ותכנון התערוכה, שירותי בניית ועיצוב התערוכה, כולל  דוכני התצוגה, שלטי הכוונה, שער כניסה מושקע, שלטי רשימת מציגים, מפת התערוכה, אמצעי מולטימדיה לתערוכות, קירות ממותגים, תיחום חללי תצוגה ומעברים מעוצבים, דלפקי כניסה, עמדות רישום לתערוכות פתרונות לחלומות שלכם.

רוצים לשמוע עוד על השירותים שלנו לארגון ותכנון תערוכות וכניסות ממותגות לתערוכה? צרו עמנו קשר עוד היום!   03-6420037