"אני יכול לעצב את הביתן לבד" מדוע לשכור חברה לעיצוב תערוכות?

4 סיבות עיקריות להשתתף בתערוכה ולהיעזר בחברה לעיצוב תערוכות

ידוע לכל שהשתתפות בתערוכה דורשת לא מעט הכנות, ממון וזמן יקר, ועל כן נשאלת השאלה מדוע עסקים רבים משחקים את המשחק וטורחים להיות נוכחים? ובכן אם לא הייתה לכך סיבה טובה התערוכות היו מתמעטות ונעלמות. להלן 4 סיבות עיקריות שביחד תופרות את התשובה לשאלה.

  1. חשיפה – יש לזכור שמטרת העל של כל עסק היא להגדיל את מחזור המכירות ועל כן כאשר משתתפים בתערוכה בעצם זוכים להיחשף בפני קהלי יעד פוטנציאלים ולאתר לקוחות חדשים, זוכים לבוא במגע עם אנשי מפתח ועם מבחר מקבלי החלטות בענף. מלבד איתור של קהלי יעד חדשים וניצול כרטיסי הביקור שנאספו לטובת בניית מאגר הלקוחות, גם מדובר על הזדמנות לשמר ולהדק קשרים קיימים, ולו כי לקוחות מצפים מחברות מובילות בתחום להיות נוכחות, ומספיק רק להיעדר מהתערוכה על מנת לשדר ירידה ברמה ובהבטחה של החברה.
  2. שיעור חשוב – כאשר משתתפים בתערוכה בעצם נחשפים לכל החידושים האחרונים בתחום, לומדים על מגמות שירות חדשות, על הפיתוחים החמים ביותר בתחום, לומדים מה לקוחות מחפשים, מתוודעים את השקות של מוצרים חדשים, מקבלים הזדמנות להוציא לאור פיתוחים חדשים ובאופן כללי ניתן לערוך סקר שוק לגבי המצב של המתחרים הישירים והעקיפים, ומכאן לרענן בהתאם את האסטרטגיה העסקית.
  3. קיצור הליכים – השתתפות בתערוכה מאפשרת ללקוחות להגיע אליכם ובכך חוסכת מאנשי השיווק עבודה רבה בשוטף. בנוסף בתערוכה ניתן לחכות ללקוחות עם המסר השיווקי הרצוי ואף להבין באופן יותר ממוקד מהם דגשי הלקוחות, מה הם מחפשים ואלו מוצרים הם מעדיפים- כך בעצם נחסך זמן יקר עבור מחקר חשוב.
  4. נשק סודי – אם ביום יום ניתן רק לשער מה רוקחת החברה המתחרה, הרי שבתערוכה כל הקלפים מוצגים לראווה לעיני כל, כך שניתן להשוות, ללמוד ואף לקבל רעיונות חדשים לצד הגעה אל מסקנות מהותיות שעל מנת להגיע אליהן היה נדרש זמן רב יותר.

לסיכום, ניתן לראות שמגמת התערוכות נמצאת בצמיחה, רבים מהעסקים מבקשים להשתתף ורבים מהלקוחות עושים מאמצים על מנת להיות נוכחים ואם נסכם בשורה נאמר שתערוכה מהווה הזדמנות שיווקית יקרת ערך שאין לפספס .

אז בפעם הבאה כשאתם מתלבטים האם להשתתף בתערוכה תזכרו את הסיבות הללו ותוכלו לקבל החלטה שקולה יותר ולהעזר בחברה לעיצוב תערוכות על מנת לבלוט מעל המתחרים.

נשמח לעמוד לרשותכם בטלפון 03-6420037 או במייל marketing@smart-light.net