קצת על מיתוג ועיצוב תערוכות – שרטוט הדרך להיחרט בזכרון באי הכנס

תערוכות הן בימות ייחודיות המשיגות עבורכם רווחים משמעותיים. מדוע? משום שזה גם פרסומת, וגם לא תצטרכו לשלם תעריפים כמו בחברת פרסום. משרד פרסום המתמחה בטלוויזיה ועיתונים ייקח על מודעה אחרונה בעמוד פנימי, או על שידור של 5 שניות עשרות אלפי שקלים. לעומת זאת, בכנס בעיצוב תערוכות אתם יכולים להציג תוכן רב יותר, לזכות לחשיפה גדולה יותר ועל כן לדאוג שקהל ממשי של לקוחות יפקוד אתכם. כשאתם מציגים בכנסים, כך תצטרכו לעשות זאת על מנת להיחרט טוב בזיכרונם של המבקרים בהם.

עיצוב תערוכות – חפשו את הקהל שלכם

בכל כנס יהיו אנשים בכל הדרגים, ותיקים ומתחילים, זוטרים ובכירים, מתלמדים ומומחים. השאלה היא למי אתם מבקשים לפנות. בימים קלים, בהם רוב העבודה נמצאת אצלכם בלאו הכי, ואתם לא חרדים לחוסר עבודה, ההכרה הציבורית שלכם ברמה טובה, ואתם בתודעה של לא מעט עוסקים בתחומכם ולקוחות כאחד, קהל היעד שלכם צריך להיות המומחים. ההשתתפות בכנס נועדה בשביל להפגין נוכחות, או אם  פיתחתם משהו חדש וחדשני שברצונכם להציג ללקוחות שלכם. לעומת זאת, כאשר אתם במצב אינכם בתודעה ואתם שחקנים חדשים בשוק, תצטרכו למשוך את תשומת לבם של מבקרי התערוכה באמצעות קריאות לפעולה שידרבנו אותם להגיע לבקר בביתן שלכם וכמובן שחשוב שהביתן שלכם "ידבר" אליהם. במצבי הביניים, בהם אתם כן בתודעה אבל לא במצב כלכלי טוב, כדאי לשלב בין הדברים, למשל – להכין תצוגת תכלית מרשימה ווירטואוזית שמצד אחד תמשוך קהלים חדשים בזכות המהלך המבריק, ומצד שני תגרום לקולגות שלכם לזקוף קומה.

עצבו את הדוכן על פי בחירת הקהל

לעיצוב הדוכן 3 דרגים: מסרים מילוליים, מסרים גרפים ומולטימדיה. הראשון מתרכז בהתאמת המסר המילולי לקהל המבקרים בתערוכה בכלל וללקוחות שלכם בפרט. המסרים הגרפים הן התמונות בהן החלטתם להשתמש , בין אם מדובר בתמונות של המוצרים שלכם או בתמונות כלליות שרכשתם בבנק תמונות, תמונות אוירה או תמונות המפעל ותמונות האנשים. מה שחשוב זה שהתמונות ימשכו את הקהל וייצגו אתכם בצורה הטובה ביותר. דרג המולטימדיה – סרטוני וידאו או מצגות, כל מה שזז ותופס את העין, בין אם מדובר בסרטון תדמית, סרטון הדגמה, הסבר או אפילו צילום של הקהל. מומלץ לבסס את בחירת הדרג על פי הלך הרוח בתערוכה או בכנס.

נשמח לסייע לכם בתערוכה הבא – נשמח לעמוד לרשותכם – צרו קשר 073-7579017