איך בכל זאת יודעים איזה ביתן לבנות ואיזה עיצוב ביתן ישיג את המטרה?

אנחנו לא צריכים לספר לכם על הכוח האדיר של השתתפות בכנסים מקצועיים ותערוכות ועל ההזדמנות האדירה בחשיפה פנים אל פנים עם לקוחות קיימים ופוטנציאלים ולא פחות חשוב הכרת המתחרים ושאר העוסקים בתחום שלכם. הנוכחות של כל העוסקים בענף במקום אחד כמו כנס או תערוכה, מאפשרת מיצוי הזדמנויות בפרק זמן קצר. יחד עם זאת, יש לזכור שהמבקרים בתערוכה חשופים למציגים מתחרים ופיתויים למיניהם שיכולים להסיט את תשומת לבם. מה שמציגים רבים לעתים מפספסים זה שאם כבר החלטתם להשתתף בתערוכה, יש לדאוג , בין כל הארגונים וההתרגשות , להשיג את מטרת השתתפותם בתערוכה, להגדיר מה ברצונכם להשיג בעצם השתתפותכם בתערוכה ולברר שהביתן שלכם אכן משקף את המטרה ומצליח לבלוט, להתגבר על שאר הפיתויים וריבוי המסרים ולתפוס את תשומת לבם של המבקרים.

אז איך בכל זאת יודעים איזה ביתן לבנות ואיזה עיצוב ביתן ישיג את המטרה ?

הנה כמה דרכים טובות לעשות את זה:

1. בולטות – על מנת למשוך את תשומת לבם של המבקרים בתערוכה, כדאי להשתמש באלמנטים בולטים, בניה לגובה ושימוש באמצעי מולטימדיה. מבחינה גרפית מומלץ להשתמש בצבעים עזים וקונטרסט חזק אשר מושכים את העין באופן מידי, תוך הלימה כמובן עם צבעי הלוגו והמותג.

2. מיקום – בחירת המיקום בשטח אולם התצוגה היא הפעולה החשובה ביותר שתקבע את החשיפה שלכם למבקרי הכנס. ההמלצה היא לבחור מיקום קרוב לכניסות ויציאות, ובאופן כללי שטחים כמה שיותר פתוחים, ולא בתוך מעברים. ואם כבר בחרתם בביתן במעבר בשל שיקולי עלות, אז יש לדאוג ליצור בולטות בהתאם. טיפ שלנו – כדאי ומומלץ להיוועץ בחברה לעיצוב תערוכות לפני בחירת השטח, יש לנו המון ידע לגבי תנועת קהל ואופי הכנסים.

3. תפסת מרובה לא תפסת – בכנסים ותערוכות, יש עומס ויזואלי. כשלקוח פוטנציאלי עובר ליד הביתן שלכם הוא צריך להבין מיד במה אתם מתעסקים. אם תרבו במסרים המבקר יתבלבל וייתכן שלא יתעכב כדי לברר אתכם ואתם עלולים לפספס לקוח פוטנציאלי. כשאנחנו מעצבים ביתן יש ראשית להגדיר מה מטרת התצוגה שלנו, ומה המסר העיקרי אותו אנחנו מעוניינים להעביר. חייב להסתפק במסר אחד ממוקד.

6. מה הסיפור שלכם? מה מייחד אתכם על פני המתחרים שלכם, ושאר המציגים בתערוכה ? איפה החוזקות שלכם ומה יש לכם להציע שאין לאחרים ? ברגע שאנחנו כמעצבי תערוכות נבין את הייחודיות שלכם נוכל להוציא אותה לפועל בעיצוב מרשים ומושך.

ההמלצה שלנו, אם שומרים על חמשת הכללים שמנינו כאן, תוכלו למקד ולפקס את המבקר בתערוכה, שיש לו צורך בשירות שלכם, להעדיף את הביתן שלכם על פני הביתנים המתחרים ולא רק בגלל שהצלחתם למקד את המסר כך שלקוח פוטנציאלי שלכם יזהה את עצמו ככזה.

התפקיד שלנו, כחברה לעיצוב תערוכות, עם הרבה ניסיון בתחום, הוא למקד אתכם, פנו אלינו ! נשמח לסייע 073-7579017