מדוע לשכור שירותים של מעצב מקצועי לתערוכה?

"אני יכול לעצב את הביתן לבד" מדוע לשכור חברה לעיצוב תערוכות?

נכון! כל אחד שמשתתף בתערוכה, יכול ללכת למעצב גראפי לומר מה הוא מעוניין שיהיה בביתן שלו , לשתול תמונות לשים את המלל הרלוונטי ולהציג בתערוכה.

אבל…

רק מעצב תערוכות ידע איך עושים זאת בצורה נכונה, מתוך ידע והבנה, תוך שהוא לוקח בחשבון פרטים שאדם מן השורה לא יודע. וגם כאן, כמו כל דבר בחיים –

ידע זה כוח!

מיהו מעצב תערוכות מקצועי?

איש מקצוע בתחום עיצוב תערוכות, יודע מתוקף תפקידו היכן יש לשים את הדגש בביתן, מה צריך לעשות כדי שביתן מסוים יבלוט על פני האחרים תוך התחשבות והעצמת הלוגו של כל לקוח וכיצד יש לעצב את הביתן, כך שימשוך את הקהל שמגיע לתערוכה דווקא לביתן של הלקוח שלו.

איש מקצוע בתחום עיצוב תערוכות, מכיר את אולמות התצוגה ואת האילוצים בשטח, כמו מיקומם של עמודי טווח, גובה הבניה האפשרי וכו'. הוא מכיר את התערוכות השונות ואת אופי כל תערוכה. הוא יודע מהיכן רואים את הביתן הכי טוב ומאלו מקומות כדאי לתלות שלט מעל הביתן, על מנת שיראה טוב יותר.

מה מבדיל אותנו מחברות עיצוב תערוכות אחרות?

מה שמבדיל אותנו מחברות עיצוב תערוכות אחרות הוא הרצון שלנו לשמור על לקוח חוזר יותר מאשר להרוויח עליו באופן חד פעמי. מבחינתנו לקוח חוזר הוא ההישג ולא הרווח מעיצוב ביתן חד פעמי. אצלנו תמצא משפחה! חברת בוטיק שמכירה אותך, את המוצרים שלך את העובדים ואת המתחרים ובעצם בונה לך ביתן למידותיך. מעבר לכך אנו נותנים לכל לקוח שלנו יחס אישי, חם ומקיף!

אנו לומדים ומכירים את הלקוחות שלנו ברמה האישית וברמה הארגונית, התרבותית והתקשורתית ובכך יודעים ללוות אותם טוב יותר!

אצלנו הלקוחות הם הנכס החשוב ביותר שלנו ועל כך יעידו לקוחותינו

רוצים לקרוא מה ללקוחותינו חושבים עלינו? לחצו כאן

מעוניינים לקרוא מאמרים נוספים – לחצו כאן

נשמח לעמוד לרשותכם בטלפון 03-6420037 או במייל marketing@smart-light.net