עיצוב ביתנים כחלק מאמירה אישית של העסק שלכם – על מה לשים את הדגש?

בחירת המסר בעת עיצוב ביתן התצוגה שלכם בתערוכה  אינו יכול להיות שרירותי.  מי שמחליט להשתתף בכנס, ועושה צעדיו הראשונים בבניית ועיצוב הביתן, חייב לקחת את הנושא כפרויקט לכל דבר ולא כדרך אגב. אם כבר החלטתם להשתתף בכנס או תערוכה ושילמתם עבור התצוגה, כדאי שתשקיעו מחשבה כיצד אתם נראים בתערוכה, וכיצד תמשכו את הלקוחות הפוטנציאלים שמבקרים בתערוכה לבקר דווקא בביתן שלכם. הכי גרוע יהיה להיתפס כשאתם לא מוכנים ואתם צריכים לאלתר דוכן לקראת הכנס.

עיצוב ביתנים בחלק מאמירה אישית על העסק שלכם

מי אתם ? במה אתם עוסקים ? מה יש לכם לתת שאין למתחרים?

מה מייחד את העסק שלכם על פני עסקים אחרים ?  מהם המוצרים או השירותים שאתם מספקים ?

אלו הן השאלות שכל בעל עסק יודע לענות עליהן. אך בעלי עסקים שמשתתפים בתערוכות לא תמיד מבינים שמענה על השאלות האלה, הבנאליות לכאורה, הם השאלות שיעזרו לכם לבחור את המסר הנכון, לזקק את המסר ולהתאים את המסר לקהל המבקרים.

עיצוב ביתני תצוגה שימשכו את הלקוחות הפוטנצאליים

ביתני תצוגה בתערוכה צריכים למשוך את קהל המבקרים , כיצד הדבר נעשה ? הסוד למשיכת קהל המבקרים בתערוכה טמון אצלכם. על מנת להבין כיצד להפוך את מה שאנחנו יודעים על העסק שלנו, לגורם שימשוך את הלקוחות במבקרים בכנס לביתן , אנחנו צריכים ברוב המקרים לקחת את שירותיו של איש מקצוע בתחום שידע לשאול את השאלות הנכונות ובכך לכוון אותנו להגיע לכלל הבנה מהו הדבר המיוחד שיתפוס את הקהל שלנו.

אין פתרון קסם! גם אם השקעתם הון בתערוכה, והבאתם כיבוד, או אטרקציה מטורפת, זה לא אומר שהתערוכה בהכרח תהיה מוצלחת. זה כן אומר שהצלחתם אולי לגרום להרבה מבקרים להיכנס לביתן שלכם וליהנות ממה שהצעתם, אבל זה לא בהכרח מביא את הלקוחות הפוטנציאלים שלכם לביתן.

כדי למשוך מבקרים לביתן שלכם חשוב לגרום למבקר בתערוכה להבין שאצלכם תמונה התשובה לשאלה שלו ושלכם יש את הפתרון לבעיה שלו, שהחברה שלכם היא החברה המתאימה ביותר לסיפק הצרכים שלו. לכן יש להבין מהם הצרכים של הלקוחות הפוטנציאלים ולאפיין את הביתן בהתאם. אנחנו כחברה לעיצוב תערוכות ותיקה בתחום, שביקרנו באלפי כנסים לאורך שנות קיומנו , יש בדיוק את התשובה עבורכם, כיצד למשוך את הלקוחות הרלוונטים לביתן שלכם, וכיצד לגרום למבקר בתערוכה לא רק להיכנס לביתן אלא גם להיות קשוב למה שיש לכם להציע, ולהשאיר פרטים או לקנות מכם, אם לכך כוונתם בביתן. צרו קשר ונשמח לשאול אתכם את השאלות הנכונות שיעזרו לכם להבין מה מה המסר הנכון שיביא את הלקוחות הפוטנציאלים לביתן התצוגה בתערוכה.