הדרך להיראות בכנס: דוכן תצוגה, הכרחי או מיותר?

כנסים בתחום שלכם מהווים פלטפורמות אשר כדאי לכם מאד להביע בהן עניין. השתתפות בכנס טובה לכם גם כאשר אתם משגשגים וגם כאשר יש לכם מעט עבודה. במקרה הראשון, אתם מפגינים נוכחות, בודקים מי נמצא בענף בישראל כיום כמתחרה, ולומדים כיצד השוק נראה היום. במקרה השני, אתם פותחים לעצמכם הזדמנות להכיר לקוחות חדשים ולהתרחב.

דוכן תצוגה בכנס הוא כלי העבודה המרכזי שלכם

דוכן תצוגה לא רק שהכרחי, הוא חייב לענות על 2 ציפיות עיקריות: לספק עניין לבאי התערוכה, שיניע אותם לבוא אליכם ולייצג אתכם בצורה הנכונה ביותר, כדי שמי שמגיע לביתן שלכם, יבין בשנייה הראשונה, מי אתם ובמה אתם עוסקים. בהתאם לתצוגה שלכם אתם יכולים לדעת לבחון את גודל הדוכן הנחוץ עבורכם בתערוכה, ואת אופיו. דוכן אינפורמטיבי יכלול בעיקר מסרים גרפים ואולי סרטונים, מצגת שתסביר בדרך המיטבית למבקר בתערוכה, במה החברה שלכם עוסקת, בעוד דוכן תצוגה שבו מוצגים מוצרים, יקבל אופי שונה לגמרי, תילקח בחשבון דרך תצוגת המוצרים, על פודיומים, במות הגבהה, מדפים וכו', תאורה להבלטת המוצרים ואף סרטוני הסבר.

כך או כך, הביתן הוא הבית הקטן שלכם, המקום שבו אתם מציגים את עצמכם בתערוכות וכנסים.

כיצד תעצבו נכון דוכן תצוגה?

עליכם לשאול את עצמכם למה אתם מכוונים בתערוכה. קחו בחשבון שבתערוכה יש קהל מכל הסוגים: לקוחות קיימים ופוטנציאלים, מתחרים, קולגות , חדשים שלא מכירים אתכם כלל או ותיקים שכבר יש להם איזשהו רושם עליכם מהתנהלותכם בשוק. כולם במקום אחד בתערוכה של הענף. המסר תמיד צריך להתאים לקהל המטרה וכמובן למטרת השתתפותכם בתערוכה, בין אם השתתפתם רק כדי להפגין נוכחות ובין אם יש לכם מוצר או שירות חדש שאתם מעוניינים להשיק.

לעומת זאת, אם אתם מצפים שתהיה פרנסה מהתערוכה הזו, ואם ברצונכם למכור בה או להשיג כמה שיותר לידים כמותיים, כל התכנון והעיצוב של דוכן התצוגה שלכם צריך להתאים לכוונתכם זו.  עליכם לכוון את המסר, וזה דורש פחות משפטי ידע, יותר משפטי עניין, שיגרמו למתעניינים לרצות לבוא אליכם ולא לדוכנים של מתחרים.

מבחינה ויזואלית, הדוכן צריך להיות מעוצב בהתאמה לשיטות העבודה שלכם. אם זו תערוכה ראשונה אולי כדאי שתוועצו עם איש מקצוע בתחום, מארגני התערוכה או חברות לעיצוב ביתני תערוכה ודוכני תצוגה,לאופן הצבת המוצרים, המסר הגראפי ואפילו המסכים,  יש השפעה על יעילות השגת המטרות והצלחתכם בתערוכה.

כיצד לקוחות יזכרו אתכם בתערוכה? התשובה טמונה בדוכן התצוגה שלכם!

לתערוכה חשוב להגיע עם דוכנים בעלי תוכן מילולי, מצולם ומוסרט הקשור לקהל היעד. הוא צריך להיות מסוגל למשוך את הקהל לדוכן שלכם, ולא פחות חשוב, לגרום לקהל המבקרים להסתקרן , להתרשם ואפילו להשאיר חותם.

המלצה שלנו, תנסו להיזכר איזה דוכן תצוגה תפש את העין שלכם בתערוכות קודמות וזכרו גם אם אין לכם תקציב גדל להשקיע בדוכן מאין זה, עם קצת יצירתיות והמיקוד במטרה אפשר לעצב דוכן תצוגה מרשים, גם ללא תקציב גדול. הכל שאלה של מיקוד.

מעוניינים בעזרתנו המקצועית לתערוכה הבאה שלכם ? מוזמנים לפנות אלינו 073-7579017