עיצוב תערוכה – מדוע חשוב לשפר את השירות ללקוח?

עיצוב תערוכה – מדוע לשפר את השירות ללקוח

גם בבניית ביתן לתערוכה או בעיצוב תערוכה חשובה מאוד תודעת השירות. ידוע לכל ששירות טוב חשוב, אך יחד עם זאת יש לחדד את מגוון הסיבות לכך על מנת שעסקים ישקיעו בכך ויזכרו מדוע זה כה חשוב. ראשית, יש לציין ששירות איכותי הוא חלק מסדר היום, אנשים דנים בכך הרבה ונוהגים להשוות בין רמת השירות במקומות שונים. כמו כן יש לציין שלא מדובר על אופנה חולפת, אלא  על נושא שתמיד יהיה רלוונטי, כיוון שלקוחות תמיד מבקשים לקבל כמה שיותר. אפילו במשרד ראש הממשלה הוקמה יחידה שלמה שמוקדשת לנושא איכות השירות – כך שללא ספק מדובר על נושא בעל תהודה רחבה.

נאמנות

לאחר שציינו שבארץ הנושא מקבל את חזית הבמה, יש לציין שהישראלים מבקרים לא מעט בחו"ל ואם לעיתים נדמה שהדשא של השכנים ירוק יותר, הרי שבקטגוריה זו מדובר בעובדה, בחו"ל השירות מעל הכל ועל כן ישראלים שמתוודעים לכך מתחילים לצפות לאותה רמה גם בארץ, ומכאן שנוצר פער שהחברות השונות מבקשות למלא – גם אם הדבר כרוך בהוצאות יותר גבוהות מצדן, וזאת כי הנתונים מראים שלקוח מרוצה הנו לקוח חוזר, וזהו פרמטר שלא יסולא בפז, כך שגם אם חברה מתחרה תגיע עם הצעה יותר מפתה, כל עוד לקוח קיבל יחס אדיב, הוא לא ימהר לנטוש- מקסימום יבקש להשוות מחירים.

חיסכון

אחת הסברות שיש בהן מן האמת היא ששימור לקוחות מרוצים זול פי 8 מאשר השגה של לקוח חדש, ועל כן אכן מדובר בהוצאה משתלמת. כמו כן לקוח מרוצה אינו ניצב לבדו, אלא לא פעם ישמח להמליץ על אותה חברה הלאה, כך שבהשקעה יחסית מינימלית ניתן לאתר מגוון לקוחות פוטנציאלים.

תירוצים לחוסר השקעה

לצד שפע סיבות כן לשפר את השירות, ישנן מגוון סיבות עבור למה לא לשפר את השירות, כאשר לרוב מדובר על תירוצים. תירוצים כגון זה עולה כסף רב, לא מתאים לנו, בדיוק מחליפים את צוות השירות, בדיוק מתחלף מנהל השיווק, יש נושאים חשובים יותר לקדם, נמצאים בתקופה קשה וכדומה. בשורה התחתונה אין שום סיבה לא להשקיע בכך, ובאופן תמידי ניתן לראות שההשקעה בשירות אכן מצדיקה את עצמה.

מהסיבות שמנינו כאן, אצלנו בחברת "סמארט אנד לייט" השירות הוא בסטנדרטים הגבוהים ביותר. אנחנו כחברה משפחתית מזמן הבנו שהכול מתחיל ונגמר בשירות , עובדה שהלקוחות שלנו הם בעיקר לקוחות חוזרים ומרוצים. וכמובן ממליצים.

מוזמנת להתרשם מהתגובות וההמלצות שאנחנו מקבלים ברשתות החברתיות – נאמר במשלי "יהללך זר ולא פיך" אז לינק לפיהם של אחרים. לחצו והתרשמו

בגוגל מיי ביזנס לאתר שלנו
בדף הפייסבוק של סמארט אנד לייט
מכתבי תודה שפרסמנו באתר

הדירוג שלנו גבוה ויש לכך סיבה 🙂 הלקוחות שלנו !