עיצוב ביתן בהתאמה אישית ללקוח – טיפים לפני שמתחילים

במאמר שלפניכם תוכלו ללמוד כיצד לעצב לעצמכם ביתן בהתאם ליעדים הכלכליים שאתם שואפים להגיע אליהם. עיצוב הביתן מסתמך על מצבכם התודעתי והכלכלי. נתונים אלו כמובן אסור שיצאו החוצה, אבל היות ואתם יודעים מה יש לכם ומה אין לכם, אתם צריכים לקבל החלטה האם להסתפק בפרסום לשימור הלקוחות הקיימים והבאת מעט לקוחות חדשים, או בפרסום שימשוך המון לקוחות כמו מגנט. אלה קמפיינים שונים לחלוטין המתבטאים בעיצוב הביתן שלכם. על מנת לעשות לכם את הקריאה לקלה ויעילה, החלטנו לחלק את כל העסקים והמוסדות נותני השירותים בישראל ל- 4 קבוצות:

  1. המצב הכלכלי הפנימי יציב, העסק ידוע בתחומו.
  2. המצב הכלכלי הפנימי יציב, העסק עדיין ידוע למעטים.
  3. המצב הכלכלי אינו יציב, העסק ידוע בתחומו.
  4. המצב הכלכלי אינו יציב, העסק עדיין ידוע למעטים.

עיצוב ביתן – טיפ לעסק היציב מבחינה כלכלית וידוע בתחומו

עיצוב הביתן שלך צריך להסתמך על דבר אחד ותו לא: שימור הכוח שלך. ה- CAPACITY של הלקוחות/הנרשמים שלך גבוה, אתה לא באמת צריך עבודה עכשיו. החלטת להיענות להשתתפות בכנס כדי להראות שאתה חזק ושאתה יודע, ולא באמת כדי למכור משהו למישהו. במצב כזה שידור עוצמה יכול להתבטא בנראות הביתן. ביתן עם מסרים גרפים קצרים ומדויקים, ללא הארכה מיותרת בהסבר על המוצרים והשירותים. כך בעצם אנחנו מראים כמה אנחנו בטוחים בעצמנו ובטיב המוצרים או השירותים שאנחנו מספקים ללקוחות. ותמיד כדאי  לדאוג שיהיו בביתן עובדים מוכשרים שיתנו תצוגת תכלית, וידברו עם הלקוחות. כי הרי אין טוב יותר ממפגש פנים מול פנים בתערוכה.

עיצוב ביתן – טיפ לעסק היציב מבחינה כלכלית, אך עדיין ידוע למעטים

המטרה שלך היא להיחשף לציבור. בסך הכל, מבחינה כלכלית אתה מתנהל נכון, חוסך, מתייעל, מפטר או קולט כשצריך, אבל חסר האימג' הציבורי, אנשים פשוט לא מכירים אותך. על מנת להתבלט תצטרך לנקוט בשתי פעולות כשאתה בונה ביתן. דבר ראשון, הצג את התוצרים הכי מנקרי עיניים/מרהיבים/וירטואוזיים/מעניינים שיש לך בארסנל. אותם תשים בקדמת הביתן. במקביל, המסר הגראפי ועיצוב הביתן חייב לעניין את הקהל לשאול שאלות, להתעניין בכם ובמוצרים \ שירותים שלכם. חשוב ליצור בולטות, עם בגובה הביתן, או שבאישהו אלמנט שיתפוס את עיני המבקרים, אמצעי מולטימדיה וכו'. כל מה שיצור באז ונוכחות בביתן.

עיצוב ביתן – טיפ לעסק הבלתי יציב מבחינה כלכלית, אך נחשב ידוע בציבור

עסקים או מוסדות מעין אלו יכולים להיות, למשל, אוניברסיטאות ומכללות מעוטי נרשמים, שבעבר היו נחשבות חזקות, חברות בע"מ גדולות שאחיותיהן הקטנות התבלטו על חשבונן בשטח, וכד'. תזכרו שאתם הגדולים, ולא הם. לכם יש את הידע הממשי, סביר להניח שהם אלה שלמדו מכם לפני שהם נעשו גדולים בעצמם. ברם, מה שחסר כרגע הוא הוכחה לציבור העוסקים החדש בתחום שלכם, שאתם מביני עניין ושכדאי לבוא אליכם. אם יש לכם מוצר יפה, מרהיב, וירטואוזי או מעניין (כשאנחנו מתכוונים למוצר אנחנו מתכוונים גם לשירות), אין ספק שעליכם להציג אותו, ורצוי במקום הכי בולט בביתן. עסק שידוע בציבור- שמו הולך לפניו ולכן קישור של השם המוכר עם ייחודיות או חדשנות בשירות או במוצר שנקשרים זה בזה, יביא אתכם למצב בו התערוכה משרתת אתכם בצורה הטובה ביותר.

עיצוב ביתן – טיפ לעסק הבלתי יציב מבחינה כלכלית, שעדיין ידוע למעטים בלבד בציבור

רוב הסיכויים שמדובר בבית עסק מתחיל. כחברה של BEGINNERS, דווקא עבורכם תערוכה או כנס, בו החשיפה היא החשובה ביותר. כדאי להשתתף בכנסים, אבל לבחור את הקטנים, בתור התחלה, אלו שעלויות קבלת חסות בכנס, לא ירוקנו לכם את הכיסים. מה שכן מאוד מומלץ להשקיע במסר הגראפי ובנראות , דווקא בגלל שאתם בשלבי חדירה לשוק כדאי להתייעץ עם חברות לעיצוב תערוכות – יש לנו מידע רב ונוכל לסייע בבחירת הכנסים הרלוונטיים להציג בהם. מוזמנים ליצור קשר 073-7579017

המאמר נכתב בלשון זכר אך פונה לשני המינים.