האם יש קשר בין מיתוג לעיצוב ביתנים?

עיצוב ביתנים הוא חלק בלתי נפרד ממיתוג בית העסק שלכם. בעסקים רבים, כמעט בכל התחומים, נהוג לערוך כנסים עם ביתנים. רובם מתבססים על ביתנים מוכנים של העסקים שהוזמנו אז מומלץ שלא תיוותרו EMPTY HANDED כאשר תוזמנו להציג את עצמכם. ארגון ביתנים לתערוכה ועיצובם על פי רוח העסק שלכם הן פעולות אשר ניתנות ללמידה, וכאן תוכלו לדעת בדיוק כיצד לעשות זאת על מנת שבכל תערוכה תזכו לעשרות עד מאות מתעניינים, וכמובן לפידבקים מצוינים מהקולגות שלכם.

לפני הכל בעיצוב ביתנים – הביתן הוא כלי העבודה שלכם. תכננו את מבנה המדפים והשולחנות שלו בקפידה

אם זו התערוכה הראשונה שלכם, כנסו ישיבה ותכננו מה תציגו בתערוכה ועם מה תעבדו: לפטופ, טאבלט, מקרן שקופיות, תציגו אביזרים שונים לדוגמה וכד'. לאחר שהחלטתם על כך, תוכלו לדעת אלו מדפים ואיזה שולחן יהיו בביתנים. כנראה שבתערוכה ראשונה ראשונה יהיו טעויות, כי ביננו – מי באמת יודע מה הוא הולך לעשות בזמן אמת כשזה אירוע ראשון, אבל כשהתערוכות יהפכו לדפוס פעולה חוזר, מבנה הדוכן כבר יהיה לכם ברור מספיק, ותוכלו לחזור עליו כל תערוכה בלי למצמץ.

מצאו מכנה משותף בין הנושא שמעסיק את הארגון שלכם לבין נושאים הידועים כנמכרים בתחומכם

לתחום העיסוק שלכם, כמו בתחומים רבים, ישנם נושאים כלליים הידועים לכלל וישנם נושאים אזוטריים יותר. עליכם להבין במה עוסקת התערוכה, לאיזה קהל יעד היא מיועדת, ועל פי כך לבחור את התכנים שיוצגו על קירות הדוכנים שלכם. לדעתנו, יש צורך לבצע עבודה זו פעמיים: פעם אחת עבור תערוכה בה המוצרים הנמכרים והמעניינים הם המוצרים הידועים והפשוטים, ופעם שנייה עבור תערוכה של "מביני עניין", בה הנושא הוא דווקא המוצרים המורכבים והאזוטריים יותר.

עניינו את הקורא, המבקר והאורח עם תכנים קשורים העשויים למשוך את תשומת לבו

אחרי הכל, סביר שאם תדברו ישירות על התחום שלכם או תציגו נושאים ממנו, זה לא ימשוך קהל רב, אלא אולי קומץ מביני עניין במקרה הטוב. על מנת שהקהל יבוא בהמוניו לדוכן שלכם תצטרכו למצוא נושא ספציפי שמעניין בשל היותו אטרקציה פר אקסלנס. זה מה שיביא וימשוך קהל רב. לדוגמה, אם המקצוע שלכם הוא "אימון עסקי", הצבת שלט כניסה עם תוכן מסוג "בוא ללמוד כיצד לגבש תחום עיסוק לחיים" תהיה כזו שהצופים שבעים מלראות. לעומת זאת, הצבת לפטופים בהם כתוב "לחצו כאן כדי ללמוד איך להביא לקוחות ביום עסקים אחד בכל תחום עיסוק" ולהפנות את הגולשים לממשק כמו Google Customer Journey תהיה פעולה חכמה שתסקרן לא מעט פרטים בחברה.

מה אנו למדים מכך? לא רק שיש קשר בין מיתוג לעיצוב ביתנים, עיצוב נכון וחכם של הביתנים, שיעניין וירתק קהלים שלמים תורם למיתוג, היות ורוב מי שיצפה בלוגו החברה שלך יבין שזה מבשר טובות.