הכל על עיצוב ביתנים ופרסום – איך עיצוב ביתנים יתרום להעלאת כמות הלידים שלכם

עיצוב ביתנים ופרסום הם 2 נושאים שיש בניהם הרבה מאד קשר והאחד למעשה תלוי בשני (התלות היא דו כיוונית). כשאתם מעצבים ביתנים, סגנון העיצוב והתכנים הכתובים שיוטמעו על הביתן תלויים ברמת הפרסום שלכם ובכוח המסחרי שיש לכם בענף. לדוגמה, אם אתם מוסד לימודים זוטר ומולכם ניצבת האוניברסיטה העברית בירושלים סביר שהייעוץ לגבי כתיבה על ביתנים לגביה יהיה שונה מאשר לגביכם. האוניברסיטה, למשל, תוכל להציע תכנים העוסקים בחינוך, אימון ולימוד, אשר שמים את הקוראים כמבקשי ידע ואת עצמם כמורים או אפילו מלמדי-על. אתם, כמוסד זוטר, לא יכולים לכתוב בצורה הזו כל עוד לא הוכחתם בעבר שיש לכם עוקבים ואנשים סומכים על דעתכם בתחום. על מנת להגיע למצב כזה, אתם צריכים להתחיל מנושאים כלליים שיעניינו כמעט את כל הקוראים: "מציאת המקצוע המושלם עבורכם בתוך כמה דקות", למשל.

עיצוב ביתנים – גם כאשר מגיעים לקוחות לביתנים שלכם בתערוכה, אל תמהרו לספק ידע על התחום שלכם

גם אז, עדיין מדובר באנשים שעל פי השקפתכם הם חדשים, ואינכם יודעים מה הם מחפשים ולאן הם שואפים להגיע בזכותכם. כלקוחות חדשים, כל עוד הם בתערוכה, המשיכו להרעיף עליהם נושאים שיעניינו אותם, ולא נושאים פדגוגיים או חינוכיים העוסקים נקודתית בתחומכם. על האחרונים יש לדבר בשני מקרים: כאשר הכנס או התערוכה הם נטולי תלמידים. המשתתפים הם כולם אנשי מקצוע. גם כאשר מדובר על לקוחות וותיקים מאד שבאים לחלוק לכם כבוד באותו כנס ניתן לספק להם תכנים פדגוגיים על תחומכם. עיצוב ביתנים של סמארט אנד לייט יתרום לכם ויעטוף את הלקוחות שלכם בכל מה שהם צריכים.

כשאתם כותבים על הביתן שלכם מסרים פרסומיים, הבחינו בין פרסום שיווקי ליח"צ

ההבדל בניהם הוא כזה: שיווק בהכרח עולה כסף, יח"צ לא. אנשי יחסי ציבור אשר גובים כסף על שירותיהם בלאו הכי לא יעשו זאת בשביל כל אדם, אלא רק בשביל אדם שהם חושבים שהוא מוכשר, ולכן התשלום ליחצ"ן הוא תשלום מותנה, בעוד שתשלום לחברת שיווק הוא תשלום שכל אחד יכול לשלמו, ללא סינון מקצועי. מבחינת הנושא שלנו, דוכנים וביתנים לתערוכה, מומלץ להשתמש במשפטי יח"צ שנאמרו עליכם (אם אכן נאמרו), ובמשפטי שיווק אם אין לכם יח"צ, או אם לא נכתבו משפטי יח"צ על החברה שלכם לגבי שירות או מוצר מסוימים שאתם מעוניינים לספק ללקוחות.